I v druhém díle ovládáte mága Mrakoplaše. Tentokrát je zpracování o dost volnější, přesto vychází zejména z knih Sekáč a Pohyblivé obrázky. Mrakoplaše stejně jako v prvním díle této adventury namluvil Eric Idle, člen skupiny Monty Python. Nejspíš i díky tomu se mohla součástí hry stát scéna převzatá z Monty Pythonova Života Briana, konkrétně scéna s kamenováním hříšníků.
K dispozici je neoficiální čeština.
Starý mág Rumpál Žička je připraven odejít na věčnost. A protože je mág, zná čas své smrti. Proto uspořádá velkou rozlučkovou oslavu. Jeden důležitý host – Smrť – však nedorazí, a tak je Žička stále naživu. Arcikancléře toto znepokojí, a proto si k sobě pozve Mrakoplaše, aby sehnal propriety potřebné pro obřad Ašk Ente, který má moc přivolat Smrtě.
To se mágům nakonec podaří. Smrť jim však sdělí, že je na blíže neomezené dovolené, a opět zmizí. Arcikancléř tak dá Mrakoplašovi za úkol, aby Smrtě našel.
Mrakoplašovi se nakonec podaří Smrtě vystopovat a zeptá se ho, co by ho přesvědčilo, aby se vrátil ke své práci. Smrť odpoví, že by chtěl být populární a oblíbený. Mrakoplaš se rozhodne udělat ze Smrtě hvězdu v nově se rozvíjejícím filmovém průmyslu a najme Kolíka ASP jako režiséra. Film je nakonec po Mrakoplašově zásahu úspěšný.
Smrť je natolik potěšen svým úspěchem, že chce raději zůstat celebritou, než aby se vracel ke své staré práci. Mrakoplašovi tak nezbyde nic jiného, než na chvíli vzít jeho práci na sebe. Smrťovu služebníku Albertovi se však nezdá, že by tuto roli měl zastávat Mrakoplaš, a proto mu zadá několik úkolů, aby prokázal, že je tohoto místa hoden. Mrakoplaš nakonec uspěje a stane se novým Smrtěm.
Jedním z jeho klientů má být samotný Smrť, na kterého si Patricij najal vraha. Mrakoplaš ho však zachrání. V následujícím Smrťově filmu z plátna vystoupí obří elfí královna, chytí Knihovníka a vyšplhá s ním na Věž umění. Mrakoplaš ji srazí z věže a obří žena rozdrtí na zemi Rumpála Žičku. Následkem těchto událostí se Smrť vrátí zpět ke svým povinnostem a duši Rumpála Žičky převede na druhou stranu.